nastavit jako výchozí stránku
   
   kultura

Jones
 Terry, *1.2.1942 (Colwyn Bay, Clwyd, Wales), britský herec, scenárista, režisér, člen skupiny Monty...

Tarantino
 Quentin,*27.3.1963 (Knoxville, Tennessee, USA), vlastním jménem Quentin Jerome Tarantino, americký...

Pavlásková
 Irena, *28.1.1960 (Frýdek-Místek, Česká republika), česká filmová a televizní scenáristka...

Moimir Papalescu & The Nihilists
 Česká pražská hudební skupina založená v létě roku 2003 jako trio ve složení: Moimir Papalescu...

Langerová
 Aneta, *26.11.1986 (Benešov), česká zpěvačka, vítězka prvního ročníku soutěže Česko hledá SuperStar...


hlasová schránka
Je to vlastně záznamník hovorů či vzkazů, které majitel mobilního telefonu z nějakého důvodu nemůže nebo nechce přijmout. Hlasovou schránku provozuje mobilní operátor, tzn. není zapotřebí k jejímu provozu žádné funkce mobilního telefonu, podobně jako je k provozu klasického telefonního záznamníku potřeba fyzický přístroj. Hlasová schránka je softwarový systém. Volající je přepnut v definovaných případech do hlasové schránky. Nejdříve je mu předán úvodní vzkaz neboli osobní pozdrav. Poté je vyzván k zanechání vzkazu. Tento vzkaz je zaznamenáván a majitel mobilního telefonu si jej později může poslechnout. O tom, jestli bude volající přepnut do hlasové schránky, rozhoduje nastavení funkce přesměrování, která je poskytována mobilním operátorem. V okamžiku aktivace tarifního programu jsou nastavena standardní přesměrování při určitých situacích do hlasové schránky. Uživatel si však tato přesměrování může změnit. Například když je v kanceláři, nechce přijímat hovory, mobilní telefon chce mít u sebe, ale chce přesměrovat hovory na pevný telefon svojí sekretářky. V těchto případech se nemusí volající dovolat do hlasové schránky. Hlasovou schránku není třeba aktivovat, protože se získá automaticky v okamžiku, kdy je aktivována SIM karta, a to jak v případě tarifních programů, tak předplacených karet. Informace o používání hlasové schránky je možno vyčíst z návodu k telefonu případně s letáků, které poskytují zákazníkům mobilní operátoři. Existuje taky více druhů hlasových schránek. Naši operátoři nabízejí rozšířené verze svých hlasových schránek, které umožňují inteligentnější správu přijatých vzkazů, předávání již obdržených vzkazů a celou řadu dalších funkcí. Tyto funkce rozšíření hlasové schránky ovšem nejsou zdarma.


 
Vytvořeno: 11.1.2001
Autor:





Texty encyklopedických hesel mohou obsahovat slova nebo slovní spojení, která mohou
být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

© 1999 - 2017, OPTIMUS s.r.o.