nastavit jako výchozí stránku
   
   kultura

Tata Bojs
 Česká hudební skupina založená roku 1988 Markem Huňátem alias Mardošou (baskytara) a Milanem...

White
 Barry, *12.9.1944 (Galveston, Texas) – †4.7.2003 (West Hollywood), vlastním jménem Barry...

Sting
 *2.10.1951 (Wallsend, Northumberland), vlastním jménem Gordon Matthew Sumner, britský hudebník...

Truffaut
 [Tryfó], François, *6.2.1932 (Paříž, Francie) – †21.10.1984 (Neuilly-sur-Seine u Paříže...

Dušek
 Jaroslav, *30.4.1961, český divadelní a filmový herec, režisér, pedagog. Začínal jako herec...


hlasová schránka
Je to vlastně záznamník hovorů či vzkazů, které majitel mobilního telefonu z nějakého důvodu nemůže nebo nechce přijmout. Hlasovou schránku provozuje mobilní operátor, tzn. není zapotřebí k jejímu provozu žádné funkce mobilního telefonu, podobně jako je k provozu klasického telefonního záznamníku potřeba fyzický přístroj. Hlasová schránka je softwarový systém. Volající je přepnut v definovaných případech do hlasové schránky. Nejdříve je mu předán úvodní vzkaz neboli osobní pozdrav. Poté je vyzván k zanechání vzkazu. Tento vzkaz je zaznamenáván a majitel mobilního telefonu si jej později může poslechnout. O tom, jestli bude volající přepnut do hlasové schránky, rozhoduje nastavení funkce přesměrování, která je poskytována mobilním operátorem. V okamžiku aktivace tarifního programu jsou nastavena standardní přesměrování při určitých situacích do hlasové schránky. Uživatel si však tato přesměrování může změnit. Například když je v kanceláři, nechce přijímat hovory, mobilní telefon chce mít u sebe, ale chce přesměrovat hovory na pevný telefon svojí sekretářky. V těchto případech se nemusí volající dovolat do hlasové schránky. Hlasovou schránku není třeba aktivovat, protože se získá automaticky v okamžiku, kdy je aktivována SIM karta, a to jak v případě tarifních programů, tak předplacených karet. Informace o používání hlasové schránky je možno vyčíst z návodu k telefonu případně s letáků, které poskytují zákazníkům mobilní operátoři. Existuje taky více druhů hlasových schránek. Naši operátoři nabízejí rozšířené verze svých hlasových schránek, které umožňují inteligentnější správu přijatých vzkazů, předávání již obdržených vzkazů a celou řadu dalších funkcí. Tyto funkce rozšíření hlasové schránky ovšem nejsou zdarma.


 
Vytvořeno: 11.1.2001
Autor:





Texty encyklopedických hesel mohou obsahovat slova nebo slovní spojení, která mohou
být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

© 1999 - 2018, OPTIMUS s.r.o.