nastavit jako výchozí stránku
   
   kultura

MacLaine
 [Meklejn], Shirley, *24.4.1934 (Richmond, Virginie, USA), vlastním jménem Shirley MacLean Beaty...

Berri
 Claude, *1.7.1934 (Paříž, Francie) – †12.1.2009 (Paříž, Francie), vlastním jménem Claude Berel...

Monyová
 Simona, *17.3.1967 (Brno), česká spisovatelka. Vystudovala psychologii na pedagogické fakultě, poté...

Busta Rhymes
 *20.5.1972 (Brooklyn, New York), vlastním jménem Trevor Smith Jr., americký hip hopper a herec...

Tokio Hotel
 Německá hudební skupina existující od roku 2001 nejprve pod názvem Devilish ve složení Bill Kaulitz...


hlasová schránka
Je to vlastně záznamník hovorů či vzkazů, které majitel mobilního telefonu z nějakého důvodu nemůže nebo nechce přijmout. Hlasovou schránku provozuje mobilní operátor, tzn. není zapotřebí k jejímu provozu žádné funkce mobilního telefonu, podobně jako je k provozu klasického telefonního záznamníku potřeba fyzický přístroj. Hlasová schránka je softwarový systém. Volající je přepnut v definovaných případech do hlasové schránky. Nejdříve je mu předán úvodní vzkaz neboli osobní pozdrav. Poté je vyzván k zanechání vzkazu. Tento vzkaz je zaznamenáván a majitel mobilního telefonu si jej později může poslechnout. O tom, jestli bude volající přepnut do hlasové schránky, rozhoduje nastavení funkce přesměrování, která je poskytována mobilním operátorem. V okamžiku aktivace tarifního programu jsou nastavena standardní přesměrování při určitých situacích do hlasové schránky. Uživatel si však tato přesměrování může změnit. Například když je v kanceláři, nechce přijímat hovory, mobilní telefon chce mít u sebe, ale chce přesměrovat hovory na pevný telefon svojí sekretářky. V těchto případech se nemusí volající dovolat do hlasové schránky. Hlasovou schránku není třeba aktivovat, protože se získá automaticky v okamžiku, kdy je aktivována SIM karta, a to jak v případě tarifních programů, tak předplacených karet. Informace o používání hlasové schránky je možno vyčíst z návodu k telefonu případně s letáků, které poskytují zákazníkům mobilní operátoři. Existuje taky více druhů hlasových schránek. Naši operátoři nabízejí rozšířené verze svých hlasových schránek, které umožňují inteligentnější správu přijatých vzkazů, předávání již obdržených vzkazů a celou řadu dalších funkcí. Tyto funkce rozšíření hlasové schránky ovšem nejsou zdarma.


 
Vytvořeno: 11.1.2001
Autor:





Texty encyklopedických hesel mohou obsahovat slova nebo slovní spojení, která mohou
být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

© 1999 - 2017, OPTIMUS s.r.o.