nastavit jako výchozí stránku
   
   kultura

4tet
 České vokální kvarteto založené v říjnu roku 2002 z iniciativy Jiřího Korna. Členy...

Pihan
 Roman, *20.5.1963 (Praha), český fotograf. Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT, působí v ...

Dvorská
 Milena, *7.9.1938 (Prostějov, Československo) – †22.12.2009 (Praha, Česká republika), česká...

Liška
 Pavel, *29.1.1972 (Liberec, Česká republika), český divadelní, filmový a televizní herec. Je...

Chytilová
 Věra, *2.2.1929 (Ostrava) – †12.3.2014 (Praha), česká filmová a televizní režisérka...


hodnota společenská (tržní)
Společenská (tržní), výsledná hodnota, která vzniká z individuálních hodnot konkurencí uvnitř odvětví a představuje průměrnou hodnotu výrobků daného odvětví. Tržní hodnoty výrobků jednotlivých odvětví se mění konkurencí mezi odvětvími (která je spojena s přeléváním kapitálu z odvětví do odvětví) ve výrobní ceny, jakožto přeměněnou formu hodnoty.


 
Vytvořeno: 14.3.2000
Aktualizováno: 7.8.2006
Autor:





Texty encyklopedick蠨esel mohou obsahovat slova nebo slovn�pojen� kterᠭohou
b௣hrann頺n᭫ami nebo registrovan頯chrann頺n᭫ami p㬵� vlastn�.

© 1999 - 2017, OPTIMUS s.r.o.


fotballdrakterbasketball trikotsbasketbal kleding kopengoedkope voetbalshirts kopenmaglie calcio a poco prezzomaillot de basket nba pas chervetement cyclisme pas cher