nastavit jako výchozí stránku
   
   kultura

Blethyn
 Brenda, *20.2.1946 (Remsgate, Kent, Velká Británie), britská divadelní, televizní a filmová...

Havelková
 Libuše, *11.5.1924 (České Budějovice), rodným jménem Libuše Drboutová, česká herečka a ...

Black milk
 [Blek milk, anglicky černé mléko], české dívčí pěvecké trio založené roku 2002 a tvořené...

Čechomor
 Česká hudební skupina založená na jaře roku 1988 původně jako volné sdružení muzikantů hrajících...

Weiss
 Jiří, *29.3.1913 (Praha) – †10.4.2004 (Santa Monica, Kalifornie, USA), český filmový režisér...


reklama
[Francouzština], forma hospodářské propagace, v níž se využívají nejrůznější prostředky k hromadné nabídce zboží nebo služeb, také k podchycení pozornosti a k vyvolání zájmu potenciálního kupujícího o určité zboží nebo službu. Cílem reklamy je vyvolat poptávku a zájem o člověka, organizaci, dílo ap., získat jim popularitu, případně vybudovat nějaký vhodný obraz v povědomí zákazníků. Moderní reklama využívá mnoha druhů reklamy, která se liší jednak použitými médii (noviny, časopisy, televize, rozhlas, plakátová reklama), jednak propagovaným předmětem (výrobek, skupina výrobků, výrobce, způsob používání výrobku) a také v neposlední řadě se reklama liší způsobem působení na člověka (nadprahová, podprahová). V reklamě se posuzuje také, zda nejde o tzv. "klamavou reklamu", která by sdělovala nepravdivé informace, reklamu morálně či esteticky nevhodnou apod. Nad dodržováním obecných pravidel reklamy se snaží držet dohled jednak státní instituce (zákonné úpravy a sledování reklamního trhu), jednak asociace reklamních agentur.


 
Vytvořeno: 14.3.2000
Aktualizováno: 12.1.2004
Autor:





Texty encyklopedických hesel mohou obsahovat slova nebo slovní spojení, která mohou
být ochrannými známkami nebo registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.

© 1999 - 2019, OPTIMUS s.r.o.